شناسه خبر: 24955   
تاریخ انتشار: 1396/04/17 16:22
سایت "صاحب نیوز" نوشت:
اینفوگرافی/ مظلوم نمایی اصلی ترین شگرد اصلاحات
اینفوگرافی/ مظلوم نمایی اصلی ترین شگرد اصلاحات
توهین به ارزش ها و مظلوم نمایی از شگردهای تبلیغاتی «جریان اعتدال» است.. بهره گیری از جنگ روانی و برچسب زنی یکی دیگر از شگردهای تبلیغاتی اعتدال و اصلاحات است. آنها برای سرپوش گذاشتن به کم کاری های خود به رقبا برچسب تندرو، خشونت طلب، طالبانیسم و امثال آن می دهند.

به گزارش باشگاه وبلاگ نویسان ایرانی حرف تو سایت "صاحب نیوز" نوشت:

 

مظلوم نمایی، اصلی ترین شگرد اصلاحات و بانیان قراردادهای استعماری و وابستگی برای ماندگاری در قدرت

 

 سوال: آیا این مظلوم نمایی در فریب مردم موثر بوده است؟

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم نیز می گوید: "مظلوم نمایی" را یکی از شگردهای تبلیغاتی جریان اعتدال و اصلاحات است. چنانکه در دوره ای رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی عامل مظلوم نمایی این گروه شد.

وی بهره گیری از جنگ روانی و برچسب زنی را یکی دیگر از شگردهای تبلیغاتی اعتدال و اصلاحات  دانست و گفت: برای سرپوش گذاشتن به کم کاری های خود به رقبا برچسب تندرو، خشونت طلب، طالبانیسم و امثال آن می دهند.

حسینی به ظرفیت رسانه ای داخلی و خارجی جریان اعتدال و اصلاحات اشاره کرد و ادامه داد: بررسی رسانه ها نشان می دهد بسیاری از برچسب ها به صورت هماهنگ در داخل و رسانه های خارجی منتشر می شود و به آن دامن زده می شود.

وی توهین را یکی دیگر از شگردهای این جریان برشمرد و اظهار کرد: در این دوره حتی به ساحت ائمه اطهار (ع) نیز در ستاد تبلیغاتی روحانی توهین شد و علیه شهدای مدافع حرم سخن گفته شد.

وی تصریح کرد: توهین به مدافعان حرم چراغ سبز به افراد مشکل دار داخلی است تا به این جریان رای دهند و از سوی دیگر چراغ سبز به بیگانگان است تا از این جریان حمایت کند.

 

 

 

پیروان ولایت

 

 انتهای پیام/

 

تلگرام حرف تو
captcha